בוחרים בית דפוס ברמת החייל ?

פתחתם עסק חדש וכעת אתם צריכים מיתוג? מתחתנים ומחפשים את ההזמנה המושלמת? או אולי שאתם בכלל צריכים הדפסה המונית על חולצות?

איך שלא תסתכלו על זה במהלך הדרך והחיים אתם תצטרכו להיכנס אל עולם הדפוס. כמו בכל תחום אחר, לפני שבוחרים בית דפוס שעונה על הדרישות שלכם, יש לעשות סקר שוק.

אז רגע לפני שאתם קופצים לדוקטור גוגל, שואלים חברים והולכים להתרשם מעבודות, המאמר הבא יסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לחפש ואיך ניתן להבדיל בין בית דפוס טוב ל-בית דפוס מקצועי.

לכן, בפעם הבאה שתרשמו "בית דפוס ברמת החייל" אלו הם שלושת הנושאים שכדאי להתייחס אליהם:

1. איכות הדפוס

יש כלל אצבע בעולם הדפוס: זה לא משנה כמה העיצוב שלכם מושקע, כמה שעות יצירה השקעתם בו , אם החומר יודפס באיכות ירודה, הצבעים לא יהיו נאמנים למקור כל הפרויקט ירד לטמיון. אז רגע לפני שאתם מפקידים בידי בעל העסק את התמונה אותה תרצו להדפיס, תבדקו מהן המכונות איתן הוא משתמש, תתייעצו לגבי החומר עליו תדפיסו. דפוס איכותי ומשודרג יתמוך בעיצוב הגרפי ויפיק לכם את ההדפסה היפה ביותר , כזאת שתישאר לאורך זמן.

בית דפוס רמת החייל תל אביב

2. עיצוב גרפי:

אומרים שאנחנו אוכלים עם העיניים, האמת שלא רק… גם בנושאי עיצובים העין שלנו, תוך עשירית השנייה, תקבע האם העיצוב שמונח לפניה לטעמנו או לא. בוא ניקח לדוגמא מקרה כשאדם מקבל הזמנה לחתונה, כשהוא מוציא אותה מההזמנה העין שלו סורקת במהירות הבזק את הצבעים, הגרפיקה, התוכן והחומר ממנו עשויה ההזמנה. עיצוב גרפי משפיע באופן ישיר על הדרך בה אנו תופסים את הדברים, על היחס הסנטימנטלי שלנו כלפיהם. מוצר המעוצב במקצועיות ובהקפדה ושמירה על חוקי הגרפיקה, מעורר רצון להיקשר אליו. דפוס צבע חמישי מעמיד לרשות לקוחותיו מעצבים גרפים עם קילומטראז' של ארט וראיה על חושית, שיודעים להמחיש את רצון הלקוח בצורה המרהיבה ביותר ובכך גם מסייעים לבידולו ומיתוגו הייחודי.

3. שירות אדיב, אישי ומשפחתי:

ההבדל בין עסק טוב לעסק מצוין זה במידת השירות שהוא מעניק ללקוח. איך שלא תסובבו את הגלגל, ההרגשה עמה נצא מפתח החנות היא זו שתקבע האם נשוב לאותו עסק בשנית או לא. שירות אדיב זאת איננה סיסמא או קלישאה, זאת דרך חיים. כשאנשים מקבלים אוזן קשובה ויחס אישי, ההצלחה היא הדדית. כשתכנסו לבית הדפוס הקפידו לדרוש עבורכם בעל עסק ומעצב גרפי שקשוב אליכם, שסבלני עמכם והכי חשוב כזה שייקח את הרעיון שלכם צעד אחד קדימה ביצירתיות ובקריאייטיב מגניב. אנחנו בדפוס צבע חמישי קודם כל ולפני הכל – משפחה או כמו שאומרים אצלנו 'משפוחה' ולכן הרבה לפני שנדבר על צבעים, סטייל ודפוס, אנחנו קודם כל נשתה קפה…

Comments (0)
Add Comment