יתרונות הבולטים ביותר בדפוס דיגיטלי ( בית דפוס ברמת החייל )

דפוס דיגיטלי הוא אחד מהחידושים שהביאו לשדרוג משמעותי בכל הנוגע לכמויות ההדפסה, איכויות הצבע והגימור הסופי, וגם ההתייעלות בתחום .

אם אתם בכל זאת מתלבטים בין דפוס דיגיטלי לאופסט – השיטה הישנה, העושה שימוש בטכניקת הגלופות – הנה 5 יתרונות שיעזרו לכם להחליט:

  1. הדפסת מוצרים בכמויות קטנות – כמה פעמים חשבתם לעצמכם על מוצר מנצח, שהייתם מעוניינים לייצר או להזמין בכמויות קטנות, אך נתקלתם בהצעות מחיר גבוהות, שכללו היקף הזמנה, שלא נפל מ-500 עותקים? אם אתם עדיין לא בטוחים במוצר, אם עדיין נמצאים בשלב בדיקת השוק, ובכל זאת מעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור, פולדרים ומוצרי פרסום נוספים בכמויות קטנות, מוטב לבחור בהדפסה דיגיטלית.
  2. מחירים סבירים – כל בעל בית דפוס יוכל להעיד כי כל עוד מדובר בכמויות הדפסה בסדר גודל של 400 עותקים ומטה, כדאי לוותר על ייצור גלופות יקרות, שלא ישמשו אתכם לאחר מכן. עלות הגלופות מייקר מאוד את תהליך הייצור, ולכן התמחור באופסט ילך ויוזיל את עצמו ככל שתגדל כמות העותקים. השאלה היא אם לשם כך כדאי להפיק 1000 עותקים ממוצר שתרצו לייצר בכמויות קטנות הרבה יותר.
  3. מקום אחסון – נניח כי החלטתם להזמין לא פחות מ-500 עותקים, היכן תאחסנו אותם? האם המבצע שקיבלתם אכן שווה את הטרחה? אל תזלזלו בעניין זה, שכן לאחר מעשה קשה מאוד לעבור על פני הערמות הבלתי מנוצלות, ולא להרהר על הטעות שאולי עשיתם.
  4. תיקונים ושינויים – הבחירה בטכנולוגיית דפוס דיגיטלי עשויה להציל אתכם מחטא הסטוקים הידוע, שגורם לכם לצבור כמויות לא מנוצלות של מהדורות ישנות. אל תשכחו את עניין התיישנות ז'אנרים, סגנונות, אופנות וחומרים. כמו כן, אם מצאתם טעות גורלית לאחר הכנת הגלופות, תצטרכו לשנותן בתוספת מחיר.
  5. אספקה מהירה – בעולם הדיגיטלי מוכנים וערוכים היטב להתמודד עם תופעת המידיות, שמאתגרת את אנשי המקצוע בתחום. לצד הסמארטפונים, טאבלטים, לפטופים ושאר אמצעים חדשניים, נדמה כי עולם הדפוס נשכח מאחור. עם זאת, האנשים שעדיין רוצים לחוש במוצר בין האצבעות, ולהעניק ללקוחותיהם מתנה עם חיי מדף ארוכים יותר או מוצר שנוכחותו איננה נשכחת לאחר דקות מספר, מוזמנים לבחור במוצרי דפוס מהירי הכנה, באיכות גבוהה ובתהליך ייצור מקוצר, שמאפשר אספקה מהירה.

כך, למשל, תוכלו כיום להפיק לוח שנה בעיצוב אישי ובסכום שווה לכל כיס ונפש באותה הטכנולוגיה, שבה תפיקו ספרי זיכרונות משפחתיים, אלבומים מודפסים, פולדרים, כרזות וכל מה שאפשר לבצע בכמויות קטנות בלי להתפשר על איכות הצבע, הגימור ועמידות המוצר הסופי.

Comments (0)
Add Comment