עולם בית דפוס עוד לא פסק את המילה האחרונה

הרבה מים עברו בירדן החל מהמאה ה-14, עם הופעת מכונת הדפוס – המצאתו של גוטנברג, ועד היום, כאשר אנו צורכים מידע מגוגל ופייסבוק, קוראים עיתונים וספרים במיני מסכים ואפילו את ההזמנות לאירועים שולחים בווצאפ.

אלא שלא כך הוא הדבר. בכל בתי הדפוס בארץ, ובכללם בית דפוס צבע חמישי ברמת החייל, מכונות הדפוס עדיין פועלות ללא הרף – וזאת בזכות שלל מוצרים שאנו ממשיכים להדפיס אותם, וככל הנראה נמשיך ונדפיס אותם עוד שנים רבות.

הבאנו לפניכם כמה דוגמאות של מוצרים שגם אתם ממשיכים לצרוך:

פליירים פרסומיים וכרטיסי ביקור

עם כל הכבוד לפרסום באינטרנט, עבור בעלי עסקים קטנים, האפשרות הפשוטה והזולה ביותר לפרסום יעיל, היא הדפסת פליירים וכרטיסי ביקור והפצתם.
כרטיס ביקור עסקי או פלייר לעיתים מהווה את המפגש הראשון של הלקוח עם החברה, בייחוד כאשר הלקוח מקבל את הכרטיס מגורם שלא מייצג את החברה כלל ולא יכול למנף את יתרונותיה מול המתחרים. אמנם רבים רואים בפליירים האלה מטרד ומשליכים אותם לאשפה, אולם עבור אותו בעל עסק די בכך שאחוז קטן ייענה בחיוב למודעה שלו על מנת להפיק תועלת מן הפליירים.
המסר אותו תרצה להעביר דרך כרטיס הביקור הוא חשוב ביותר ועל כן כדאי לפנות בית דפוס שיש לו סטודיו לעיצוב שימצא את הדרך הטובה ביותר להציג את התוכן והמסר שלך מבחינה ויזואלית.

הדפסה על קנבס

בעולם העיצוב לבית, קצב השינויים מהיר במיוחד ומה שנכון ואופנתי היום, עלול להפוך למוצג ארכיוני מחר. אך בין השינויים המהירים, ישנם פריטי עיצוב ששומרים על מקומם לאורך שנים. כאלו הם תמונות הקנבס, שכיום, יותר מאי פעם, ממלאים את קירות הבתים בארץ ובעולם. התחליף של הדפסה על קנבס פשוט יפה יותר, אישי יותר, צבעוני יותר ומרשים הרבה יותר.

עיטופים לאריזות

בתי עסק המציעים מוצרים שונים למכירה זקוקים בדרך כלל לאריזה ממותגת ואיכותית.
בית דפוס צבע חמישי מציעים קשת רחבה של פתרונות אריזה בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. בתחום הדפסת אריזות אפשר למצוא הדפסות על מגוון חומרים של שקיות ואריזות שונות…

אלבומי תמונות

כאשר הגיעו לעולמינו המצלמות הדיגיטאליות וכבשו את שוק הצרכנים בסערה, זה היה רק עניין של זמן כי תצורת אלבומי התמונות הישנה תיעלם אף היא מהעולם. כיום, תופס אלבום התמונות הדיגיטאלי את מקומו של האלבום הישן בהדרגה והתמדה.

Comments (0)
Add Comment