מיתוג , מותג, לוגו ומה שביניהם

0 1,408

אנו חיים כיום בעולם מאוד 'ממותג'. כן, בין אם אהבנו או לא את ההגדרה הזו, זו המציאות שלנו. לכל דבר יש שם, הגדרה וזהות מותגית.

דפוס צבע חמישי , בית דפוס מוביל ברמת החייל , מסביר לכם מה ההבדל בין מותג ללוגו ואיך מתחילים בעבודה…

רוב הזמן, רק לוגו זה לא מספיק. כיום נדרש מעסק ליצור מערכת זהות מותג יסודית המספקת חזון וכלים שיעזרו לכולם להבין את העסק. אבל לפני שאנחנו צוללים לעולם המיתוג, הבה נגדיר את ההבדל בין מותג ללוגו.

מותג (או מיתוג עסקי) מתייחס לדימוי הנתפס של החברה ולתגובה הרגשית המתעוררים בשל מוצרי ושירותי החברה. הוא גם מייצג את השיחה שלקוחות מנהלים אחד עם השני על החברה, וכיצד זה נתפס ומתפשט באוזני השומעים. זהות המותג זה בעצם חבילת רכיבים חזותיים המשמשים כמסגרת למותג וזאת כדי להבטיח תדמית שהיא מגובשת ועקבית. רכיבים חזותיים אלו יכולים לבוא בצורות שונות למשל: כלי כתיבה, חומרי שיווק , אריזה, שילוט , מסרים ,פרויקטים דיגיטליים ועוד. לוגו הוא המרכיב החזותי המרכזי הניתן לזיהוי או לשיוך עם החברה הוא מסייע ללקוחות לגלות, לשתף ולזכור את המותג של חברה.

כדי ליצור לוגו שישרת אתכם בצורה נכונה לאורך זמן, יש צורך להבין לעומק את מהות העסק שלכם, הסביבה בה אתם פועלים, כוונות וערכים אותם תרצו להעביר לקהל היעד שלכם.

הלוגו הוא הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יפגוש בדרך להתקשרות אתכם, לכן צריך לבנות את הלוגו בצורה כזו שיהיה תמציתי, קליט וישדר את המסר המיוחד שלכם גם שאתם לא נמצאים בסביבה. הלוגו יוצר זהות, מחזק את התדמית שלכם ומהווה את כרטיס כניסה לעולם העסקים המודרני.

אז איך מעצבים לוגו? טוב פה באה לידי ביטוי – מקצועיות, יצירתיות וניסיון. בפועל אנו שואלים אתכם את השאלות הנכונות כדי להוציא מכם פיסות מידע רלוונטי אותו אנו מעבדים והופכים לסמל חזותי מרשים ולסלוגן מזמין וממוקד.

תהליך הפיתוח של הלוגו הוא תהליך מרתק וחשוב שיעשה ע"י בעלי מקצוע הן בתחום הגרפיקה והשיווק וכן בתחום הדפוס, שכן, מיתוג זה לא רק עיצוב לוגו לחברה. מיתוג חברות, מוצרים או שירותים הינו תהליך קריטי עבור הפעילות העסקית של כל עסק בעולם.

להלן פירוט חלק ממרכיבי תהליך המיתוג שדפוס צבע חמישי ברמת החייל מציע ללקוחותיו:

חוברות, קטלוגים, מחברות ממותגות, ברושורים/פליירים, מדבקות, שלטי מדף, תפריטים, פולדרים, מגנטים, חותמות, חשבוניות וקבלות, מעטפות, אריזות ועוד…

כל אלה משלב בניית השפה הגרפית, דרך העיצוב על כל שלביו ועד ההדפסה עצמה.

Leave A Reply

Your email address will not be published.