הדפסת תמונות על עץ

0 1,636

בעידן של תמונות בסמארטפון, במייל או על צג המחשב – איבדנו כמעט לחלוטין את המגע עם התמונה הפיזית. תמונות המודפסות על עץ, לא רק שמשחזרות את המגע וההרגשה הנוסטלגית הזו, אלא גם משאירות זכרונות קיימים לנצח. שלא כמו תמונה על דף צילום, העץ עמיד וקשיח, לא נהרס ויכול להתאים לכל פינה בבית או במשרד.

בשנים האחרונות, הפכה הדפסה על עץ להיות האופנה החדשה וכמעט ולא תמצאו בית מגורים שאין לו לפחות תמונת עץ אחת. טרנד ההדפסה על עץ מעניק לתמונה שלכם (או לכל עיצוב אחר שתבחרו להדפיס) מרקם וטקסטורה מיוחדת, שאין בתמונה רגילה, מה שגורם לה להיות מושלמת וייחודית עבור מתנה מיוחדת למישהו מיוחד, או סתם פינוק עבורכם!

את התמונות המודפסות ניתן להזמין בכל גודל ובכל צורה, כך שאפשר ממש לתכנן את עיצוב הבית לפי הכמות והצורה, ולהעניק לו נופך ואישיות מיוחדים שיש רק לכם. עצם תליית תמונות העץ על הקיר או הנחתם על מדף, כבר מדגישה את החידוש וההתקדמות משנות האלבומים התחובים בארון לימינו אנו, בהם אנו מתפארים ושמים בגאון את מזכרותינו ויצירותינו במקומות בולטים שאף לוקחים חלק בעיצוב הבית הכולל.

לא רק תמונות…

לא רק תמונות שאתם צילמתם, אלא גם יצירות אמנות שונות ניתן ואף רצוי להדפיס על עץ. אפשרות הדפסה זו מעניקה אפשרויות חדשות לנראות היצירה המקורית שלא היה ניתן לראות בדרכים המסורתיות – למשל הדפסה על בד קנבס.  את המראה המיוחד נותנות אפשרויות הגימור השונות, שגם הן נתונות לבחירתכם ולנטיית ליבכם. אפשרות וינטג', למשל, תהיה כזו בה התמונה תיראה עמוקה יותר ועתיק, בה בולט מרקם העץ עצמו. הדפסים עם צבעים כהים מקבלים גוון דרמטי יותר בגלל הניגודיות בין הגרפיקה לעץ עצמו, מה שהופך את ההדפס לייחודי ביותר. בניגוד לכהות, הגימור הבהיר יותר אינו מאפשר למרקם העץ ,לחדור" אל מעבר לתמונה, ובצורה זו ההדפס יוצא הכי נאמן למקור, ללא כל טקסטורה או מרקם עצי מאחוריו. זו למשל אפשרות נהדרת למי שאוהב סגנון אלגנטי וצבעוני.

הפכו את האירוע שלכם לייחודי בעזרת הדפסה על עץ

מלבד זיכרון שנשאר איתכם לזמן רב, התמונות או יצירות האמנות המודפסות על עץ יכולות בהחלט לשמש כאטרקציות מיוחדות שיהפכו את האירוע שלכם למיוחד במינו ובלתי נשכח. אז למי זה מתאים? לאירועים מגוונים: בר ובת מצוות, בריתות, חתונות (מי צריך מגנטים כשיש הדפסה איכותית על עץ בעיצוב אישי?), מסיבות, אירועי חברה, מפגשי חגים, מפגשים מקצועיים ועוד. אתם יכולים להזמין תמונות מודפסות מראש, או להדפיס במקום בעזרת חברות מיוחדות שנותנות את השירות הזה.

הדפסת תמונות על עץ היא הפתרון המושלם גם עבור עיצוב הבית, גם עבור מתנות וגם עבור פינוק עצמי ורצון לשמר זכרונות יקרים – מאירוע משפחתי, מפיקניק מפנק מטיול לאיזו ארץ רחוקה, מהחתונה או מהברית, מבר המצווה או מיום ההולדת – כל אירוע שהוא יכול להיות מונצח על עץ מעוצב וייחודי, וישאר איתכם לנצח.

אז בואו לפנק את עצמכם ולהעניק לעצמכם מזכרת נצחית עם הנוף האהוב עליכם, יצירת האמנות שמרגשת אתכם, האנשים שאתם אוהבים או כל רגע מיוחד שתרצו לנצור לעד.

Leave A Reply

Your email address will not be published.