סטודיו עיצוב גרפי ברמת החייל

0 1,313

בחיים המהירים שלנו, אנו נחשפים למאות מסרים בכל יום והקרב על תשומת הלב שלנו כצרכנים מתעצם מיום ליום. מוצרי דפוס ממשיכים את התהליכים השיווקיים אליהם אנו נחפשים במדיה הדיגיטלית (רשתות חבתרתיות , אתרים, סרטונים וכו') ומיועדים להניעאותנ ולפעולה ולשמר אותנ וכלקוחות נאמנים.

לעיצוב גרפי חשיבות עליונה במיתוג ומיצוב העסק שלך כמוביל בתחומו ויש לתת לו מקום של כבוד בתהליך השיווקי שלכם.

השוק מלא במעצבים גרפיים חסרי ניסיון שרק סיימו את לימודיהם, ורבים מהם אינם מנוסים בעבודה מול בית דפוס, אלא רק בעבודות דיגיטליות פשוטות. לכן, חשוב לדעת מה לבדוק כאשר מחפשים סטודיו לעיצוב גרפי, על מנת שלא תמצאו את עצמכם בתוך תהליך שיכול היה לקחת ימים ספורים ולבסוף נמרח על פי שבועות ארוכים שיוציאואתכם מהלו"ז המדויק שלכם ויעכבו את כל הפרויקט ואף יביאו להפסד כספי במקרה הגרוע ביותר.

חשוב לבדוק האם מדובר בסטודיו לעיצוב גרפי או במעצב/ת העובדים מהבית.
לנושא זה יש חשיבות רבה לגבי כל התהליך, שכן מעצב העובד מהבית לרוב עסוק בדברים אחרים ואינו מחויב ללוח זמנים צפוף כמ ושל סטודיו לעיצוב גרפי , כמו למשל סטודיו בית הדפוס צבע חמישי ברמת החייל .

בדקו האם המעצב אליו פניתם מחזיק בתיק עבודות. כמו שהזכרנו קודם, יש אנשים רבים שמגדירים את עצמם מעצבים גרפיים, אך בפועל מחזיקים בידע בסיסי בתוכנות העיצוב ואינם בקיאים בפעולות מורכבות כמו עיצובי מוצרים לדפוס, שמירה על מיתוג קיים ועבודה איכותית במהירות לעמידה בלוח זמנים.

בבית הדפוס צבע חמישי פועלת מחלקה של סטודיו לעיצוב גרפי , המעניקה שירות ללקוחות בית הדפוס לצד ביצוע תהליכי מיתוג למגוון פורמטים , ללקוחות קבועים ומזדמנים. סטודיו לעיצוב גרפי צבע חמישי ממוקם ברמת החייל , תל אביב , ומתמחה בניהול תהליך המיתוג וביצוע הגרפיקה, הקופירייטינג וההכנה לדפוס תחת קורת גג אחת.

בסטודיו תפגשו מעצבים ואנשי תוכן מוכשרים ומנוסים, אשר תחת ידיהם ועטיהם פרויקטים רבים שבוצעו עבור קשת רחבה של לקוחות, מארגונים גדולים ועד עסקים קטנים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון ושהשפה החזותית של העסק שלכם תעביר את המסרים המדויקים, הנכונים והמניעים לפעולה, בדיוק כפי שרציתם, לבולטות מירבית מעל כל השחקנים האחרים.

צרו קשר ונציג הסטודיו יחזור אליכם לתיאום פגישה

Leave A Reply

Your email address will not be published.