דפוס דיגיטלי – מה זה? ( מוגש ע"י דפוס ברמת החייל צבע חמישי )

0 1,701

אין ספק כי המצאת הדפוס היא אחת מנקודות המפנה של הבינה האנושית. היכולת להדפיס מידע בכמויות גדולות ולהפיץ אותו ברחבי תבל שינתה לחלוטין את האופן בו אנשים חושבים, מתקשרים וחיים. התפתחות הטכנולוגיה המהירה השפיעה ישירות גם על תחום הדפוס , ודרכי התקשורת שאנו מכירים ומשתמשים בהן חילחלו גם לעולם הדפוס . החיים המודרניים הם חיים בקצב מהיר וגם הצורך בעבודות דפוס מהיום להיום הפך לצורך ממשי של עסקים רבים.

מתוך צורך זה נולד הדפוס הדיגיטלי , ששינה לחלוטין את היכולת לבצע עבודות דפוס במהירות, בעלות נמוכה ובגמישות מירבית בכל הקשור לעדכון המידע.

כדי להבין מה זה דפוס דיגיטלי , למה הוא טוב וכמה הוא עולה , כדאי להכיר קודם כל את השיטות המסורתיות של עולם הדפוס לעסקים :

דפוס אופסט – מה זה?
מיועד ל: הדפסה בכמויות גדולות.
שיטת ההדפסה: מכנית.
דפוס אופסט הנה השיטה המסורתית והמוכרת ביותר לעבודות דפוס. דפוס אופסט מתבצע על ידי החתמה הפוכה הנוצרת במכונת הדפוס.
בשונה מפעולת הדפסה של חותמת על נייר, דפוס אופסט מחתים גליל היוצר הדפסת תמונת ראי. הגליל מחתים את הנייר וכך מתקבלת לבסוף התמונה בכיוון הנכון. השיטה מבוססת על עיקרון דחיית שמן ממים, כאשר השמן הוא למעשה הצבע השמנוני.

תהליך ההדפסה מכני לחלוטין והשימוש במחשב בדפוס אופסט יהיה, אם בכלל, רק לשם יישור גלילי ההדפסה, המעבירים מים, צבע ונייר. ההדפסה עצמה מתבצעת בשילוב של ארבעה צבעים, אך לעיתים מדפיסים גם בשלושה צבעים על מנת להוזיל בעלויות, בתיאום עם הלקוח.

התהליך בדפוס אופסט הנו ארוך כיוון שהוא מכני ודורש בין היתר, הזנת צבעים במידות מדויקות, הזנת מים בכמות הנכונה, מתיחת הלוחות ויישורם בדיוק רב, הזנת נייר, התאמת הצבעים זה על זה ליצירת תמונה חדה ועוד.
לכן, הדפסת אופסט אינה יכולה להיות מהיום להיום והיא מיועדת לפרויקטים שנעשים על פי לוח זמנים מוגדר מראש ולא לפי צו השעה כמו פליירים של מבצעים או קידומי מכירות, כרטיסי ביקור הנעשים לקראת כנס חשוב שמתקיים מחר או פולדרים למפגש עסקי ספונטני.

דפוס דיגיטלי – מה זה ?

דפוס דיגיטלי הוא שחקן חדש, זריז ואיכותי בעולם הדפוס.
מיועד ל: עבודות דפוס מסוגים שונים ועל מגוון חומרים. מאפשר הדפסה מהיום להיום.
שיטת הדפסה: דיגיטלית מבוסס מחשב.

דפוס דיגיטלי משקף את התקדמות הטכנולוגיה בעולם הדפוס. העיקרון של דפוס דיגיטלי דומה במהותו להדפסה במדפסת הביתית.
היתרונות של דפוס דיגיטלי הן ביכולת להדפיס כמויות קטנות של עותקים , אפילו עותק אחד בלבד , וכן הגמישות המתאפשרת בשינוי מידע על התוצר המודפס תוך כדי ההדפסה, כאשר העלות בסוג הדפסה זה היא לפי כמות העותקים.

תהליך ההדפסה הנו מיידי. מזינים קובץ למחשב, מגדירים את סוג הנייר ומדפיסים.
בגלל שמדובר בהדפסה ישירה מקובץ מהמחשב, ניתן לשנות את המידע תוך כדי ההדפסה וכך למעשה ניתן לייצר עותקים שונים של אותו מוצר.
היעדר הצורך בשטיפת המכונה מאפשרת לקצר משמעותית את זמן העבודה, בשונה מדפוס אופסט שדורש הכנות רבות לכל הדפסה.
דפוס דיגיטלי מתאים להדפסה במגוון פורמטים לקשת רחבה של מוצרים כמו רולאפים, פולדרים, כרטיבי ביקור, מדבקות, שלטים, עיטוף רכבים ועוד.

בדפוס צבע חמישי ברמת החייל מתמחים בהדפסה על ידי דפוס דיגיטלי ומספקים מענה מיידי, איכותי ומקצועי לעבודת דפוס דיגיטלי, תוך שימוש במכונות המתקדמות ביותר , המספקות איכות צבע וחדות מעולה במחירים משתלמים לכל לקוח הפונה אלינו.

יתרון השיטה של דפו דיגיטלי ללקוח נמצא ביכולת להעביר את הקובץ המוכן להדפסה ישירות לבית הדפוס באימייל בלי להסתבך ותוך כדי חיסכון אדיר בזמן, שהוא מצרך יקר בחיים הלחוצים של היום.
דפוס דיגיטלי משתמש בחומרים שעל המחשב ומאפשר ליצור הדפסות באיכות מעולה, בדיוק רב ובעלות נמוכה.

חסרונות השיטה:

דפוס דיגיטלי הוא פתרון כמעט קסום לעסקים הזקוקים להדפסות בכמויות קטנות, עם מידע משתנה או שחייבים את המוצרים באותו יום. יחד עם זאת, ישנם כמה חסרונות לדפוס דיגיטלי, שרובם קשורים בעיקר בעלות. אם אתם זקוקים להדפסה בכמויות גדולות מאוד, הרי שדפוס אופסט הוא פתרון עדיף עבורכם.

Leave A Reply

Your email address will not be published.