דפוס לעסק חדש – מה צריך לדעת?

0 1,655

אם ניקח לדוגמא את תחום הצילום, כיום בעידן הדיגיטלי, הזמינות של המצלמות (אפילו בטלפון הנייד) מחד, לצד הזמינות של המחשב, מאפשרת לכל אחד מאתנו להפוך לצלם של ממש, אבל עדיין יש הבדל גדול בין צילום מקצועי לצילום חובבני.

כך גם בתחום העיצוב הגרפי. לא כל אחד שיש ברשותו תוכנת פוטושופ יכול לעצב לעסק של עצמו.

להלן 10 סיבות טובות למה אתם צריכים סטודיו לעיצוב גרפי:

  1. זמן – פתיחת עסק זה לא דבר של מה בכך וכרוך בהרבה משימות והתעסקויות.
    פנייה לסטודיו לעיצוב גרפי מקצועי תחסוך לך הרבה זמן מיותר ותביא לתוצאות טובות שיביאו לבסוף גם עוד לקוחות.
  2. זמן שווה כסף – הזמן שתוציא בנסיון לעצב משהו איכותי לעסק שלך במקום לתעל את הזמן לעסק שווה כסף. כאן עדיף לא לחסוך ולפנות לסטודיו מקצועי המעסיק גרפיקאים מיומנים.
  3. שיווק – בתור עסק חדש אתה צריך למתג את העסק שלך. כשהתחרות בשוק גדולה, לא מספיק להדפיס פליירים. הלוגו, כרטיסי הביקור, נייר המכתבים ואלמנטים שיווקיים ממותגים אחרים יוצרים רושם ללקוחות שלכם ומבדילים את העסק שלכם מהמתחרים.
    עיצוב הינו כלי אסטרטגי חשוב ביותר, שבו יוכל העסק שלכם להשתמש על מנת לזכות ביתרון יחסי על פני עסקים מתחרים.
  4. מיתוג – כאשר אנו מדברים על מיתוג, רוב הזמן אנשים מנסים לקשור אותו לבית עסק גדול. אך העובדה היא שכל עסק צריך לבסס את המותג שלו על מנת לשרוד את התחרות.
    סטודיו מקצועי לעיצוב יודע לחבר את החלקים בפאזל המיתוגי באופן ויזואלי שיכנס עמוק לתודעת הלקוח שלכם.
    העיצוב הגרפי חיוני לעסק או לארגון. הוא אחראי לכך שהמסר של העסק יועבר בצורה נכונה, שיהיה אחיד וחיובי.
  5. אכזבה – בתור בית דפוס ותיק אנו נתקלים לרוב בבעלי עסקים שמחליטים לעצב לעצמם וכשהם מקבלים את התוצר האכזבה רבה. סטודיו לעיצוב גרפי יחסוך לכם את כאב הראש ויביא לתוצאות טובות יותר ובזמן קצר הרבה יותר.
  6. לצאת מהקופסא – בתור בעל עסק המתמחה בתחום העיסוק שלך אתה יודע כי לא כל אחד יכול לעשות מה שאתה עושה. ברור, בגלל זה אנשים יפנו אליך. מעצב גרפי מקצועי יפתח לך את הראש לרעיונות חדשים ויצירתיים, יכוון אותך ויהפוך את המסר למוצר גרפי שמוכר!
  7. מקצועיות – בתור עסק חדש חשוב להפגין כלפי הלקוחות שלכם מקצועיות. כאשר תגישו להם כרטיס ביקור או כל אלמנט שיווקי ממותג בעיצוב חובבני העסק שלכם יאבד מהמקצועיות שלו.
    עיצוב טוב נותן תחושה של סטנדרטים גבוהים יותר באיכות של המוצרים שלכם. אנשים לעיתים קונים מוצרים על פי העיצוב של האריזה.
    עיצוב טוב זה עיצוב שהרושם הראשוני שהוא גורם הינו רושם חיובי.
  8. הגדלת נפח הלקוחות- ככל שיותר אנשים יודעים על העסק שלכם, כך אתם מגדילים את בסיס הלקוחות הפוטנציאליים. העובדה שיש בידכם כרטיס ביקור או לוגו מעוצב בצורה מקצועית, שעובר מיד ליד ומראה את המחויבות שלכם כלפי העסק, תביא לקוחות חדשים.
  9.  סלוגן – סלוגן קצר וקולע הוא עוד כלי שימושי למיתוג.
    הוא יקל על אנשים להבין את אופי העסק שלכם וייחד אותו.
    כשתפנו לסטודיו לעיצוב גרפי תוכלו לקבל רעיונות לסלוגן מושך ומעניין, כזה שלבד לא הייתם יכולים לחשוב עליו.
  10. סטודיו לעיצוב גרפי – חשוב שתפנו לסטודיו לעיצוב גרפי ולא למעצב/ת עצמאי. מעצב עצמאי אינו מחויב ללוח זמנים צפוף כמו של סטודיו לעיצוב גרפי , והרבה פעמים הם גם אינם מיומנים במיתוג לעסק חדש. יש אנשים רבים שמגדירים את עצמם מעצבים גרפיים, אך בפועל מחזיקים בידע בסיסי בתוכנות העיצוב.

לסיכום:

עיצוב גרפי טוב יכול לקדם את המוצר או השירות שלכם ולהביא קהל לקוחות גדל.
כמה פעמים בחרתם מוצר מהמדף בגלל שהעיצוב שלו בלט לכם לעין…?
בבית הדפוס צבע חמישי הממוקם ברמת החייל פועלת מחלקה של סטודיו לעיצוב גרפי בה תמצאו בעלי מקצוע מוכשרים ומנוסים המתמחים בניהול תהליך המיתוג וביצוע הגרפיקה, הקופירייטינג וההכנה לדפוס תחת קורת גג אחת.

בהצלחה.

Leave A Reply

Your email address will not be published.